§1 Prawo odstąpienia od umowy
Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, Klient będący konsumentem ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość (czyli zakupu dokonanego przez Internet) bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, należy poinformować nas o swojej decyzji, przesyłając jednoznaczne oświadczenie (np. e-mail) na adres: sklep.jemeko@wp.pl.
§2 Wyjątki od prawa do zwrotu
Zgodnie z art. 38 ustawy o prawach konsumenta, prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje m.in. w przypadku:
- produktów szybko psujących się lub mających krótki termin przydatności do spożycia (np. świeże warzywa, owoce, nabiał),
- produktów dostarczanych w zapieczętowanych opakowaniach, które po otwarciu nie mogą być zwrócone ze względu na ochronę zdrowia lub względy higieniczne (np. produkty sypkie, suplementy, herbata, kawa, orzechy, oleje, miody itp.).
Dlatego bardzo prosimy o przemyślane zakupy. W razie wątpliwości co do właściwości produktu – chętnie udzielimy dodatkowych informacji przed złożeniem zamówienia.
§3 Zwrot towaru i kosztów
W przypadku odstąpienia od umowy:
- Klient zobowiązany jest do odesłania towaru niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia poinformowania nas o odstąpieniu,
- zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania i musi być w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu (jeśli dotyczy),
- koszty odesłania produktu ponosi Klient,
- po otrzymaniu i sprawdzeniu przesyłki dokonamy zwrotu środków w ciągu 14 dni, na ten sam sposób płatności, jaki został użyty przy zakupie (chyba że Klient wskaże inny).
§4 Reklamacje
Jeżeli produkt dotrze do Klienta uszkodzony, niezgodny z opisem lub z inną wadą – prosimy o kontakt e-mailowy: sklep.jemeko@wp.pl w ciągu 48 godzin od odebrania przesyłki.
Reklamacja powinna zawierać:
- numer zamówienia,
- opis problemu,
- zdjęcia uszkodzonego lub wadliwego produktu.
Rozpatrzenie reklamacji nastąpi w ciągu 14 dni od jej zgłoszenia.
§5 Adres do zwrotów
Towar do zwrotu należy odesłać na adres:
JemEko Joanna Sagała
ul. Targowa 8A lok. 1
07-410 Ostrołęka
z dopiskiem: „Zwrot – sklep internetowy – numer zamówienia”
W razie pytań związanych ze zwrotami lub reklamacjami zapraszamy do kontaktu:
E-mail: sklep.jemeko@wp.pl
Telefon: +48 692 089 266